SBD Felhasználói visszajelzések

(Első kötet)

 

Kedves SBD Felhasználók! 

Rengeteg visszajelzést kapunk mostanában tőletek, nagy örömmel olvassuk, hogy mennyire beválnak, segítenek nektek az SBD termékek. Minden marketing szöveg nélkül összeválogattunk párat a legújabbak közül. A neveket kitakartuk, mint a Kékfényben az arcokat.

 

SBD térdgumi

“Egyszerűen hatalmas változáson mentem keresztül a hónapok során. Nem hittem volna hogy ennyit segít de amióta használom nem hiszek a szememnek hogy ennyit fejlődők általa. Remek termék csak ajánlani tudom. Személy szerint én nagyon meg vagyok elégedve. Februárban vettem akkor voltam 75 kg első guggolásom gumiban 105 kg volt. Most szeptemberben 77-78 kg vagyok és múlt héten mértem fel magam és 165 kg-t sikerült guggolnom. Én ezt a terméket csak ajánlani tudom. 10-ből 11 es értékelést kap nálam.”

“....nincs olyan lábedzèsem, hogy ne használnám."

"Sokkal jobban szeretek benne guggolni mint pl térdbandázsban. Több mint egy éve használom edzéseken, versenyeken egyaránt ès a használata közben nem volt mèg térdsérülésem sem pedig térdfájdalmam. Tökéletesen illeszkedik a térdízületemhez, kényelmes a viselete. Továbbra is minden versenyfelszerelèsem az SBD-től fogom vásárolni.”

“....én már csak ebben guggolok, igaz, nem versenyszinten, hanem csak 100-110kg-al, de amúgy térdfájós voltam előtte, már 80-nál is éreztem a térdem, most meg semmi. Nagyon jól megfog, és 1 év után még teljesen újszerű állapotban van.”

“....”Sajnos" még nem sikerült kinőni a méretet, de remélhetőleg a közeljövőben azért ez is bekövetkezik :D A lényeg, hogy akkor is az SBD-t választanám. Volt már dolgom Rocktape és Slingshot márkájú térdgumikkal is ezelőtt. Mind a térdre gyakorolt szorító/védő funkciója, mind pedig az általános minősége hatalmas mértékben elmaradt az SBD-től. 5-6 hónap alatt szétestek. Míg a tőletek vásárolt térdgumi azóta is tökéletesen funkcionál, és még a varrások is tökéletes állapotban vannak, nyoma sincs foszlásnak. (és ez érvényes az SBD singlet-emre és csuklószorítómra is, amik már lassan 2 évesek lesznek). Azóta is minden edzésen használom őket.”


SBD könyökgumi

"...tökéletes lett a méret mint a könyök, mint a térdguminál.Egy év folyamatos edzés alatt szinte semmit nem engedett illetve nyúlt az anyaga, össze se lehet hasonlítani a többi humbug márkával...pár srácnak kölcsönadtam, hogy próbálják ki, ők is észrevették, hogy nem recseg ropog az ízületük fekvenyomás, guggolás közben.Mindenképp megéri ezt a márkát választani, legközelebb is hozzátok fordulok ízületvédelem terén :D”

"...Ez a fajta könyökgumi prémium kategória, ami az edzéseim során meg is mutatkozik. Nehezebb súlyokkal tudok vele dolgozni és magabiztosabb is vagyok. A közeljövőben biztos, hogy más termékeket is fogok vásárolni!”

 

SBD öv

“Teljesen beváltotta a hozzáfűzött reményeket. Határozottan elmondhatom, hogy az SBD ezzel a termékével (is) olyat dobott a piacra, amiért megéri kifizetni a borsos árat. Nem bántam meg, hogy megvettem. :)”

 

SBD csuklóbandázs

“......Használat közben nem érzem azt, hogy satuba lenne szorítva a csuklóm, hagy neki egy kis mozgásteret, nem töri ott ahol találkozik a bandázs vége a karommal. Viszont elég feszességet ad, hogy a nagyobb súlyok se vigyék el túlzottan a kezem, könnyebben meg tudom tartani a helyes formát. Elsősorban fekvenyomáshoz vettem, mert egy ideje már fáj a csuklóm a nagyobb terheléstől. Ez azóta elmúlt és nem is tért vissza. Ezenkívül ha kiegészítő gyakorlatokat csinálok, akkor például tricepsz csigás letolásnál is szoktam használni, mert ott az utolsó ismétléseknél előfordulhat, hogy a nagy erőlködés közben betörik az ember csuklója, és a bandázs ezt is segít kiküszöbölni. Szóval én teljesen elégedett vagyok vele, szinte minden edzésemen használom, és még mindig remek állapotban van, a tépőzára is ugyan olyan jól tart mint amikor megvettem. :)”

 

SBD kantáros mez

“.....Nem hogy beváltotta, hanem még túl is teljesítette. Néha használom edzésen is és teljes mértékig meg vagyok vele elégedve.

Egyetlen egy dolog volt amit sajnálattal tapasztaltam, az az, hogy kezdem kinőni.. :D de az biztos, hogy ha váltásra kerül a sor, a következő mezem is SBD lesz! :)“